andra inlägget,

vad ska man skriva?
Jag kan ju börja med att det är irriterande när telefonförsäljare ringer mitt i skönhets-sömnen. Jag menar, vem är egentligen hemma klockan elva på morgonen?!

Något annat som gör mig sur, är random människor som skriver massa personliga eller privata saker till mig. JAG BRYR MIG JU INTE! Visst, ni tycker säkert att jag är en bra lyssnare och sånt, men det är inte så att mitt liv kretsar runt just dig.
Okej, jag kanske bryr mig om de flesta, men sluta slänga ur er random saker bara för att skryta, whina eller försöka imponera på mig.

En annan sak som gör mig riktigt arg och irriterad är folk som bestämmer saker när jag/någon är sjuk, även att jag/den har vilt protesterat dagen innan. Ja, jag syftar på min engelska/svenska-lärare som skrev upp mig på matjour fredagen den 6 mars. Som tur är, var jag sjuk idag. Jag hade mina orsaker till att slippa matjouren denna terminen. Förra terminen var jag med frivilligt två gånger, medans en del aldrig behöver vara med i matjouren. Bara för att jag är tjej, och inte brukar protestera så tänker han försöka fråga mig. När jag säger nej, så tjatar han vidare. Sen ger han upp. Det här hände på onsdagen. Sen var jag sjuk på torsdagen, så då skriver han upp mig bara för att jag inte är där och kan säga ifrån. jävla idiot.

Eftersom jag inte har gjort någon lista än, så får det bara bli en liiiiten lista idag!
Saker som irriterar mig:
-
Personer som whinar över bilddagboken eller bloggar osv, om hur deras liv är så dåliga. Ryck upp er! Det finns alltid människor som har det värre än dig!
- Vinterkläder, fett ovärt. Vintern är en årstid då man ska vara inomhus, hela tiden. Speciellt om man bor i Sverige.
- Franskalärare som anser att alla som är under 18 är grottmänniskor. Eller vi är tydligen inte tillräckligt smart för att se en film som tydligen är väldigt djup, när 25% av klassen redan har sett den och tycker den var jättebra.

Kommentarer
Postat av: LiseN

"Saker som irriterar mig:

- Personer som whinar över bilddagboken eller bloggar osv, om hur deras liv är så dåliga."



Jag kan ju dra min åsikt(om bloggar, icke om bdb) då genom att säga att vissa har blogg för att få skriva av sig. Tycker man då att livet suger för tillfället har man väl rätt att tycka det, och skriva av sig om allt man känner, bryr man sig inte, behöver man ju inte läsa.

(:

2009-03-07 @ 23:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0