tja

Nu är det dags att klaga lite igen.
Jag har upptäckt att jag nästan alltid är mest sur på onsdagar. Kan ha något med att skoldagen känns extra seg och att vi har franska sista lektionen?
Men w/e, nu till klagandet.

1. Jag ogillar verkligen att vänta. Speciellt i 47 min på att min mamma ska dyka upp och betala mina skor/kläder, och tydligen så hade vi bråttom.

2. Småtjejer i simhallen. 13-14 åringar i simhallen:
"Åhh, så trött jag är efter att ha simmat 4 längder"
(Ja, jag vet, jag är här varje onsdag och ibland andra dagar)
"Åhh, han tränaren, han är såååååå snygg"
(Ja, jag vet, jag bruka knulla med honom i bastun)
"Hihihih, jag tror att jag kan simma som en riktig simmare"
(FLYTTA PÅ DIG UNGJÄVEL!)
"Hihihiih, filma mig när jag visar min kropp, och mina obefintliga bröst"
(fan. dö. snälla. fjortisäckel.)
"Ohohohhahihi, det är sååååå kul att leka i samma bassäng som alla andra motionsimmar i"
(MEN FLYTTA PÅ DIG SA JAG JU!)

Okej, det där med att jag knullade den otroligt snygga tränare i bastun var kanske inte helt sant, men jag vet att han vill ha mig. Och, ja, det är störande med småflickor i simhallen.

Kommentarer
Postat av: hanna

meeeeeeh. host. harkel. hrrrrm. assåååååå olivia. du är ju också en liten småflicka? :D

2009-03-23 @ 19:32:49
Postat av: Anonym

HAHAHAHHA!

Vi kan knulla tränaren :]

Man ska leka i simmhallen :c

Typ åka på alla småttingar i ruschkanan.

2009-03-30 @ 19:54:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0