välkommen, igen!

Eftersom mens.blogg och pms.blogg redan existerar så fick jag namnge min nya blogg till något annat.
Det blev som ni kanske redan ha sett, "mensolivia.blogg.se". Kanske inte världens finaste namn, men men.
I den här bloggen tänkte jag skriva ner allt som stör mig, eftersom jag har fått höra att jag är klagarN.
Det stämmer, jag klagar mycket! Nu ska jag skriva min första lista, dun dun dun!

Saker som stör mig:
- Äckliga smaker på mineral-vatten, onödigt.
- Att alla ser ut som tjocka vitvalar i simhallen, banta svenska folket! (vet att det inte stämmer, men det stör mig!)
- Elaka människor, dryga människor, skrytande människor!
- Att allt som är sött, gott eller gjort av choklad försvinner så fort jag är sugen på't.
- Mitt hår, usch!

Kommentarer
Postat av: joel

va trevligt att du bloggar, det förtjänar en länk på min blogg.

2009-03-05 @ 20:04:23
URL: http://tommysfamilj.blogg.se/
Postat av: Anonym

MERA MERA!

2009-03-05 @ 21:40:12
Postat av: Elin m

du är en liten besserwisser oliven x)

2009-03-06 @ 14:53:09
URL: http://elimm.blogg.se/
Postat av: Quyen

Jag håller med om ditt hår; USCH

2009-03-06 @ 20:03:59
Postat av: April

Hahaha gillar dina listor väldigt mycket :]

2009-03-30 @ 19:57:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0